Zwroty

Kupujesz bez ryzyka!

Nie spodobała Ci się kupiona u nas zabawka? Zmieniłeś zdanie? Zdarza się! A z resztą - powód zwrotu to tylko i wyłącznie Twoja sprawa.

W Drugiej Śwince zawsze masz 14 dni na rezygnację z zamówienia i zwrot kupionych produktów.

zwrot_drugaswinka_14dni.png

Jak to zrobić?

  • Najwygodniej, jeśli napiszesz do nas wiadomość na kontakt@drugaswinka.pl z informacją, co chcesz zwrócić, numerem Twojego zamówienia oraz numerem konta, na które mamy przelać Twoje pieniądze;
  • Możesz także (ale mail w zupełności wystarczy - dbajmy o drzewa!) pobrać formularz zwrotu (o tu --> FORMULARZ ZWROTU), wydrukować go i odesłać wraz ze zwracanymi produktami;
  • Odeślij zwracane produkty na adres: Druga Świnka Dorota Szczepańska, ul. Rewolucji 1905 r. 40a/9, 90-213 Łódź. Dołącz oryginał dowodu zakupu.
  • Jak tylko paczka do nas dotrze - zwrócimy Twoje pieniądze. Proste? Proste! Bo takie ma właśnie być!
Jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości, zajrzyj do regulaminu Drugiej Świnki!

Daj nam znać, co było nie tak!

Powód zwrotu to oczywiście Twoja sprawa, ale będziemy bardzo wdzięczne, jeśli dasz nam znać, co było nie tak. Dzięki wiadomości od Ciebie możemy zmieniać Drugą Świnkę i sprawiać, że będzie coraz lepsza! A na tym zależy nam najbardziej!

Pisz do nas, w każdej sprawie, na kontakt@drugaswinka.pl